torsdag 1. mai 2014

Kom Mai du skjønne milde.... ♥

.......og Mai har kommet :)

Vakreste måneden i året synes jeg. 
Løvet spretter, blomstene gror, varmen kommer og fuglene kvitrer. Jeg har bursdag, og i år har jeg også konfirmant på dagen min :)
En travel tid, men litt kos innimellom blir det tid til, ihvertfall når Papirdokkene er klare med ny utfordring :)
GRO er sjef for utfordringen denne måneden, og den lyder som følger
.
.
.
IKKE KORT ELLER LO


Da fant jeg frem et glass og en fin gnikkistekst (rubon) :)
Tvinnet hampetråd, limte på noen blomster og en tag med en koselig tekst fikk også plass :)



Da ble det ikke kort og ikke LO, men en koselig liten lyslykt som skal pynte opp bordet ute i sommer :)


Ønsker dere en flott Maimåned, og håper dere tar turen innom oss Papirdokker og tar utfordringen dere og :))


Ingen kommentarer: