mandag 23. februar 2015

Stolte nyheter :)

I januar tikket det inn en mail hos meg, med en totalt uventet, overraskende men veldig gledelig forespørsel :) 
Kunne jeg tenke meg å være med i Designteamet til Kort & Godt?? Jeg holdt på å ramle ut av sofaen, og tror jeg leste mailen 20 ganger :)
Jeg tenkte, og jeg tenkte èn gang til......men hvem kan vel si nei til et sånt spørsmål :) ?

Jeg svarte JA!


Kort & Godt Hobby er et engrosfirma innen hobby og interiør med hovedvekt på mønsterark, stempler, bånd, metallskilt, notisbøker, servietter, invitasjoner og bordkort.
Du finner deres flotte produkter i de aller fleste scrappebutikker i landet :)

Jeg er stolt og ydmyk over å få være med i et så flott team, og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven, både med fantastiske produkter og med fantastiske DT-damer ♥

Litt reklame på tampen her.... Kort & Godt er kanskje absolutt mest kjent for sine fantastisk flotte tekststempler ;) Men nå har de også kommet med dies! Flotte dies med norsk tekst :)


Fine, ikke sant :) ?


Mens jeg koser meg ved scrappepulten, kan jo dere ta en tur innom galleriet og se alt det flotte Designteamet viser frem ♥



Ingen kommentarer: