lørdag 20. desember 2014

Send et julekort til en fremmed..........

.....Og gled noen i julen. 
Julen er ikke like fin for alle. Noen er ensomme, og synes kanskje denne tiden på året er både tung og trist. jeg ble med i en gruppe på FB som heter "Send et julekort til en fremmed"
Jeg fikk to adresser jeg skulle sende kort til, og jeg kjente at det gledet meg å skulle glede noen andre i julen :) Noen jeg ikke kjenner, og som jeg vet vil sette pris på en uventet hilsen i postkassa.
Første adresse jeg fikk var til en syk alenemor til tre barn, og her er kortet jeg sendte dems vei:


Jeg pakket inn en eske Melkehjerter, og skrev noen ord til glede :)


Kort nummer to skulle til ei eldre dame på 82 år, og her er kortet jeg sendte til henne:


Det ble sendt sammen med en eske kremtopper, som jeg vet mange er glade i :)


Da håper vi mottagere blir glade for en uventet julehilsen, og jeg sitter ihvertfall igjen med en god følelse av å ha glede andre :)



 

Ingen kommentarer: