mandag 26. mars 2012

En fantastisk treffhelg i Stokke er over.....

En helg som var super fra start til stopp! En virkelig vitamininnsprøytning var treffet hos Hobby Hagen! 
Herlige scrappeglade damer, masse latter og masse inspirasjon......men fikk laget kun to kort da:))
Gleder meg allerede stort til neste treff:)

Her er de to kortene jeg laget på treffet:)

Rosa:

Og blått:

Herlige papir fra Pion, motiv farget med promarkere:)


En stor takk til alle de herlige damene på treffet, som gjorde helgen til det den var:))

6 kommentarer:

Gro sa...

Høres ut som er flott helg. Og 2 kort høres helt ut som meg, det...
Tror det også er ei som har farget med blenderen her? Det var nydelig.

Klem :o)

Veronique sa...

Det hørtes som du hadde det koselig på treffet, og du kan glede deg til Ski-treffet :)

Kortene dine var kjempe lekre :)

Ha en fin kveld!

klem

Scrappellen sa...

Ja, Anne..denne helgen var bare 100%♥♥!!:) Og kortene dine..sukk..helt utroolig nydelige, og fargeleggings "kurs" trenger du vaffal ikke;)) Vakre, delikate og kjempe nydelige ark og utførelse♥!:) Glær mæ te næste gang!;)
Klem

Inger Harding sa...

Nyydelige kort!!!
Vakkert pyntet og herlige farger!

♥ Inger

Anne sa...

Ikke bare har vi samme navn, men høres ut som vi er like "raske" med produksjonen på treff også *ler*

Nydelige kort som er kjempelekkert fargelagt!

Ha en flott søndag!

Klem :-)

EllenFossli sa...

Nydelige kort <3 Slike helger er så gode å ha med seg. Gjør virkelig noe med oss .Jeg gleder meg bare til neste helg og Hønetreff :)

Kan jeg få tips om hvem blå du har brukt her ;) ?