torsdag 18. februar 2010

Hjelp....jeg har scrappet:)

Jeg er jo ingen scrapper, jeg lager kort jeg:)
Men nå ville jeg prøve meg, og kasta meg like gjerne ut i det, og rett på et lerret helst da.....;) Jeg er nok ikke alltid like lur, men egentlig ble jeg ganske fornøyd, er jo så og si første gang for meg:)

Bilde er tatt på hytta på Hvaler, sommeren i fjor. Minstemann nøler lenge........og kom seg aldri uti:) Men bildet er herlig, og jeg er veldig glad i det. Og nå har jeg jo foreviget det på min måte:)


5 kommentarer:

Anette sa...

Den trenger du ikke være redd for å vise frem! Var lekker! Herlig sommerstemning over hele lerrettet!
Fargene går så godt sammen, rett og slett nydelig var den!

Tone sa...

Åååå denne er kjempe lekker!!! Nydelige farger:) Hvilket format scrapper du i?
Jeg scrapper egentlig heller ikke, men har også laget en LO denne uka som jeg ble veldig fornøyd med:) Men det kan vel kanskje komme av bildet også;) - ta gjerne en titt:)

Ønsker deg en flott helg:)

Anette sa...

Fy søren så lekker!!!
ELsker fargene og bildet med perfekt tittel!
Du mååååå fortsette å lage sånt altså! LEkkert, lekkert!!

Therese sa...

Dette var utrolig lekkert!!! Alt var perfekt. God herlig sommerstemning av hele lerretet.
Du MÅ fortsette med dette!!!

Anonym sa...

Syns det ble skikkelig lekkert jeg.

digger fargene.

Klem