søndag 23. september 2007

Jeg har blitt Tagget

Jeg har blitt tagget av FruDart, og dette er hva som skal gjøres:
1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres og gi dem beskjed om at de har blitt tagget
Her er 7 ting om meg:
1. Jeg har 1 plass i melkespannkasting.
2. Har aldri smakt sushi, og kommer aldri til å gjøre det.
3. Jeg er livredd for alle ekle innsekter....Les: gresshopper, edderkopper, øyestikkere osv osv.
4. Drømmer om å starte egen hobbybutikk.
5. La på meg over 30 kg i første svangerskap.
6. Prøver meg på mye nytt, men har aldri heklet en eneste maske.
7. Drømmer om eget hobbyrom, og hytte på fjellet.
De 7 jeg har tagget, er: Kjersti69, HildeA, Monica Therese, Elin, enaj, Torunn og bonkjærringa.

Ingen kommentarer: